0 امتیاز
با سلام خدمت همه دوستان. یه سوال چند روز پیش پرسیدم تو سایتتون که هنوز جواب نگرفتم. با یسری تحقیق متوجه شدم احتمالا از splash screen باید استفاده کنم که اموزشش تو سایت خوبتون هست. فقط مساله ای که هست اینه من توی splash به جای کار روی تصویر می خوام درصد پیشرفت برنامه رو نشون بدم. یعنی دقیقا همین چیزی که تو تصویر زیر اوردمش که از 0 تا 100 بشمره :

http://s8.picofile.com/file/8269816276/1.jpg

از طرفی دیگه من مبتدی هستم و این اموزش خوبی که گذاشتین تو سایتو نتونستم اجرا کنم چون با VB کار میکنم و نتونستم بعضی ایتم هارو پیدا کنم. اگه کمکم کنین بسیار سپاسگزار میشم.
بسته شده

2 پاسخ

0 امتیاز
 
بهترین پاسخ
0 امتیاز
سلام دوست خوبم انشالله که همیشه حالتون خوب باشه :

ببینید گذاشتن درصد پیشرفت عملیات بسیار به نوع عملی که انجام میشه وابستگی داره . شما در زمانی که فرم Splash باز میشه می خواین چه عملیاتی انجام بشه ؟

آیای عملیات Initialization و Cleanup خاصی انجام میدین ؟ نوع عملتون به چه صورت هست ؟ چه پارامتر هایی در زمان بارگذاری برنامتون بررسی می کنید ؟ باید دقیقا نوع عملیات مشخص باشه و اونموقع بررسی بشه که میشه با استفاده از Progressbar این کارو رو انجام داد یا نه . یک کنترل داره .net به نام Progress Bar که خیلی کار باهاش راحت هست و به احتمال زیاد آموزشش در سایت هم موجود هست ولی اول باید در رابطه با کاری که می خواین انجام بدین توضیح بیشتری بدین .

با سلام و سپاس از جناب ابراهیمی و vbnet عزیز. چیزی که من می خوام رو براتون توی لینک زیر اوردم خدمتتون. چیزی که من می خوام به شکل فایل اولی هست که می فرستم خدمتتون و چیزی که خودم انجامش دادم به شکل فایل دوم ارسالی هستش

لطفا راهنماییم کنین کجای کار ایراد داره؟؟

فایل اول:

http://s8.picofile.com/file/82714303...creen.rar.html

فایل دوم:

http://s9.picofile.com/file/8272253718/chapars_proj_Copy_2_.rar.html

توسط (139 امتیاز) 1 4 20
سوال جدید

2,334 سوال

2,871 پاسخ

3,725 دیدگاه

3,915 کاربر

دسته بندی ها

...