+1 امتیاز

با سلام 

یه برنامه ویندوزی سی شارپ دارم که کارش  دریافت یه شناسه و جستجو در پایگاه داده ونمایش نتیجه در در تکست باکس هست که هر روز یک شناسه وارد میشه و برنامه باید شناسه - نام - توضییح و تاریخ سیستم رو تو یه بانک اکسس ذخیره کنه مشکل من اینه که وقتی امروز مثلا شناسه 1  نام رحیم   توضیح   اول ابتدایی       تاریخ 1395/07/15 زدم و ذخیره کردم دیگه روز نمیشه همون شناسه رو وارد کرد و تاریخ سیستم رو به همراه دیگر فیلد ها در یک رکورد دیگر ذخیره کرد .     با تشکر لطفا راهنمایی فرمایید 

2 پاسخ

+1 امتیاز
یعنی چی دیگه روز نمیشه همون شناسه رو وارد کرد ؟ اگر نوع فیلد رو از نوع Primary  گذاشته باشید دیگه تکراری قبول نخواهد کرد .
با سلام     من این سوال را طرح کردم  در جواب بگم  نخیر هیچ فیلدی  کلید انتخاب نشده است .    به نظرتون بانک برنامه رو از اکسس به اس کیو ال تغیر بدم حل میشه یا خوبه ؟؟؟؟

اگر خواستید لینک برنامه را بدم برای درخواست ایمیل بزنید به rahim.safari@hotmail.com .
توسط (102 امتیاز) 1 3
0 امتیاز
دوست عزیز مشکل شما نمیتونه بخاطر استفاده از دیتابیس اکسس باشه پس عوض کردن دیتابیس راه حل نیست . شما اگه قرار هست از شناسه برای تشخیص افراد استفاده کنید باید شناسه شما ئنحصر به فرد ( Primery ) باشه . شما میتونید یه عکس از پیغام خطاتون بزارید تا ببینیم مشکل کارتون چیه

با سلام و خسته نباشید این خطا را زمانی رخ میدهد که کاربری با شناسه 1 و نام رحیم و توضیحات ندارد در تاریخ دو روز قبل ذخیره شده و امروز هم که میخوام دوباره همون مشخصات رو با تاریخ امروز ذخیره کنم این خطا رخ می دد با تشکر از زاهنمایی تون .

http://s9.picofile.com/file/8270677418/1.PNG

توسط (102 امتیاز) 1 3
این به خاطر تکراری بودن یکی از فیلدهای شماست که به صورت پرایمری تعریف کردین .( اون فیلدی که عکس کلید در کنارش هست ) معمولا فیلد ID هست . شما نباید به آیدی خودتون مقدار تکراری بدین .
توسط (1,666 امتیاز) 8 21 78
سوال جدید

2,334 سوال

2,871 پاسخ

3,725 دیدگاه

3,915 کاربر

دسته بندی ها

...