+1 امتیاز
دوستان سلام . همونطور که میدونید میتونیم با استفاده از WebClient و دستور w.UploadString اطلاعاتی رو در سی شارپ به کمک php به دیتابیس mysql تحت وب ارسال کنیم .

حالا سوال من اینجاست . همون اطلاعات رو اگر بخایم در یه دیتا گریدویو از مای اس کیو ال فرا خونی کنیم چکار باید کردآیا میشه از روشی مشابه روش بالا استفاده کرد ؟

یا به عبارتی اگر در پی اچ پی خودم این دستور رو داشته باشم echo $_POST["txt1"]*$_POST["txt2"]; آیا میشه در سی شارپ همین دستور رو فراخونی کرد و مقادیر txt1 و txt2 رو در یه دیتا گرید ویو

2 پاسخ

+1 امتیاز

من تا بحال امتحان نکردم ولی میدونم WebClient تا وقتی جایی متنی نباشه نمیتونه دانلود کنه! شما باید اول تو یک جایی نتیجه ی بانک رو بریزید بعد اونو دانلود کنید یا از Json استفاده کنید

متوجه منظورتون نشدم اگه میتونید بیشتر توضیح بدین .
توسط (1,666 امتیاز) 8 21 78

سلام ، آقای  vbnetgenius جواب کاملی دادند

توسط (1,087 امتیاز) 8 52
+2 امتیاز
معمولا این کارهارو با استفاده از WebService ها انجام میدن . به این صورت که شما میاین یک WebService طراحی می کنید که یک متد داره و این متد کارش اینه که که اطلاعات جدول رو به صورت XML بر گشت می ده . سپس در سی شارپ از این WebService استفاده می کنید . این کار خیلی بهتر از اینه که داده ها رو مستقیم از بانک اطلاعاتی بخونید . زیرا به شدت از لحاظ امنیتی مخاطره آمیز هست و توصیه نمیشه چون معمولا برای اتصال مستقیم به بانک اطلاعاتی باید username و password رو در کدتون مشخص کنید که هر مبتدی می تونه به راحتی Source Code رو از روی فایل اجرایی دراره و به این اطلاعات دسترسی داشته باشه . بیشتر مواقع هم از WebService استفاده می کنن. برای طراحی این نوع برنامه ها هم در اینترنت مقاله ها و کتاب های زیادی نوشته شده که می تونید مطالعه کنید .
سوال جدید

2,338 سوال

2,871 پاسخ

3,725 دیدگاه

3,927 کاربر

دسته بندی ها

...