+3 امتیاز
سلام دوستان من چندکار دلیت سلکت و انسرت دارم انجام میدم حالا میخوام تا پایان کار نشون بده در صد پیشرفت رو و 100 شد یعنی کر تمومه

با تشکر
سلام.

عذر میخوام سوال کردم ولی جواب ندادم برای پاسخ به سوال شما به زمان نیاز دارم اما امتحانات اجازه نمیدن.
توسط (2,595 امتیاز) 5 15 90
باشه دوست عزیز تشکر انشاالله با موفقیت تموم شه امتحانات
توسط (248 امتیاز) 1 9 42

3 پاسخ

+3 امتیاز
سلام ،

ببینید شما اول باید مشخص کنید دقیقا چند تا دستور دارید . مثلا اگر 4 تا داشته باشید . 100 تقسیم بر 4 میشه 25 . پس با اجرای موفقیت امیز هر کدوم از دستورات 25 درصد باید به ProgressBar اضافه کنید .
+2 امتیاز
با تشکر ازپاسختون کلا دستورات من رو دیدید اینها هستن ولی خب همزمان که انجام نمیشن دستورات شاید یکیش 10 دقیقه طول بشه یکیش 5 دقیقه مثلا
+3 امتیاز

سلام.

این طور که شما میگید پیشرفت prgressbar شما باید با توجه به زمانی انجام بشه که مشخص نیست چه میزان طول میکشه.

همونطور که خودتون میدونید progressbar خاصیت max رو داره و باید خاصیت رو مشخص کرد و مقدار به اون داد تا به max برسه  اما به دلیل اینکه در سوالی که شما دارید نمیشه خاصیت max رو دقیقا بیان کرد و نمیتون متوجه شد که هر کار چه اندازه طول میکشد افزایش تدریجی به صورت ساده غیر ممکن به نظر میرسد. 

شما میتوانید بیشترین مقدار progressbsr را 100 در نظر بگیرید  برای هر کار درصدی را مشخص کنید و با انجام هر کار مقداری به progress بار بدید مثلا درصد عملیات سلکت باشد 50% (به خاطر اینکه در سلکت مقادیر لود میشود باید درصد بیشتری به آن نسبت داد).

            progressBar1.Value = 50;

درصد عملیات به روز کردن باشد 30% و بعد از بروزرسانی اطلاعات درصد را اضافه کنید.

            progressBar1.Value += 30;

و درصد عملیات حذف باشد 20% 

            progressBar1.Value += 20;

اما معمولا پیشرفت کاری که زمان آن مشخص نیست را به وسیله progressbar نشان نمیدهند بلکه به گونه ای به کاربر میگوند که برنامه برای انجام دادن کار مورد تقاضای شما به زمان نیاز دارد و به نظرم این روش بهره.

مثلا هنگام لود کردن پروژه در ویژوال که زمان و حداکثر انجام کار مشخص نیست:

 

 

سلام.

بنده به سلیقه شما احترام میزارم، ولی بد نیست به کاربر اطلاع بدید تا متوجه بشه که مشکلی پیش نیومده و اینکه بدونه کار چه مدت طول میکشه تا از مدت زمانی که باید صبر کنه آگاه بشه و از بلاتکلیفی در بیاد.
ویرایش شده توسط
توسط (2,595 امتیاز) 5 15 90
نه یه جور درستش کردم که نزدیک 10 تا کار با دیتا بیس میکنه و هر کار یه مقدار جلو میبره والا بدک نشده صاحب کار گفت خوبه منم تغییر ندادم دیگه
توسط (248 امتیاز) 1 9 42
سوال جدید

2,337 سوال

2,871 پاسخ

3,725 دیدگاه

3,920 کاربر

دسته بندی ها

...