+1 امتیاز
سلام

من میخوام یه نرم افزار تحت اینترنت درست کنم. که بصورت کلاینت و سرور باشه و مجزا از وبسایت باشه

از چه نرم افزاری های برای برنامه نویسی و پایگاه داده استفاده کنم که امنیتش بیشتر باشه ؟

1 پاسخ

+1 امتیاز
سلام ،

پایگاه داده رو می تونی هر چیزی انتخاب کنید . انتخاب های زیادی دارید مثلا mysql ، sql server و.. که هر کدوم مزایای خودشون رو دارن ولی به نظر بنده همون sql server رو به دلیل اینکه مچتره با CSharp انتخاب کنید.

سی شارپ هم به عنوان زبان برنامه نویسی انتخاب کن . مزایای زیادی داره مثلا تکنولوژی های مختلفی برای ارتباط بین برنامه ها داره . منابع فراوان و...

تکنولوژی های مختلفی هم می تونی استفاده کنید مثل WCF ، Socket و... که WCF جدیدترینش هست . با هر کدوم که راحتتری و بهتر باهاش اشنایی داری می تونی کد بزنی .

امنیت هم چیز نسبی هست و مطلق نیست و به پارامتر های مختلفی مثل اینکه شما کد نویسیتون چطوره ، چقدر با موارد امنیتی و راههای نفوذ اشنایی داری و... بستگی داره .
سلام

یوزر و پسورد رو تو همین فایلها نگهداری میکنه و سرور غیر از اینها دیتابیس دیگه ای نداره

من چطوری میتونم از همین روش استفاده کنم؟
توسط (1,019 امتیاز) 1 23 74
استفاده از این روش کار خاصی نداره . ببینید شما در برنامه سرور اطلاعاتتون در یک فایل ذخیره می کنید ( این برنامه در فایلی با پسوند cfg نگهداری می کنه ) ، حالا از طریق برنامه Client میاین اون فایل رو از سرور می گیرید و داده های داخلش رو می خونید . البته این یکی از روش هاشه می تونید از Web Service ها هم استفاده کنید به این طریق که یک متد تحت سرور داشته باشید که وقتی فراخوانیش می کنید اطلاعات خاص خودتون رو برگشت میده
توسط (6,145 امتیاز) 5 11 116
سوال جدید

2,337 سوال

2,871 پاسخ

3,725 دیدگاه

3,922 کاربر

دسته بندی ها

...