+2 امتیاز
سلام

من میخوام شکل ظاهری کنترل button رو داخل پروژم تغییر بدم

یعنی مثلا شکل  باتن حذف، یک مستطیل ساده ی خاکستری نباشه و داخل شکل باتن بتونم علامت ضربدر (*) قرمز رو ببینم

اگر ممکنه منو راهنمایی کنید.
بسته شده

3 پاسخ

+3 امتیاز
 
بهترین پاسخ
سلام.

با استفاده از Dev Component میتونید رابط کاربری مناسبی طراحی کنید، من خیلی از پروژه ها مخصوصا پروژه های دانشجویی رو میبینم که همون ظاهر ساده رو دارن در حالی که میتونن با استفاده از این کامپوننت ها رابط کاربری بهتری طراحی کنن هر چند بعضی وقتا همان ظاهر ساده مناسب است اما گاهی برنامه نویس میخواهد ظاهر بهتری طراحی کند در حالی که آموزش ایجاد کامپوننت ندیده و این باعث میشه که ظاهر برنامش خوب نباشه در این مواقع کامپوننت آماده میتونه کمک بسیار بزرگی باشه.

کامپوننتهای زیادی وجود داره و یکی از بهترین کامپوننتها Dev Component هستش آموزشش هم در سایت موجوده پیشنهاد میدم تا زمانی که کامپوننت نویسی رو یاد نگرفتید از کامپوننتهای شرکت های بزرگ  استفاده کنید تا برای طراحی ظاهر برنامه مشکلی نداشته باشید.

معمولا برای نمایش ضربدر و ... از تصاویر استفاده میکنن کلمه "حذف" یا "delete" رو در بخش تصاویر مرورگر جستجو کنید تصاویر مناسب بسیاری است.

امیدوارم منظورتون رو درست متوجه شده باشم.
+4 امتیاز
این رو میتونی از داخل پروپرتری همون باتن که میخواین عوض  بشه قسمت image رو عوض کنید عکس دلخواهتون رو میتونید به دکمه اضافه کنید

البته اندازه عکس ها باید دقت شود که متناسب با اندازه باتن باشه
اگه نیاز به توضیح اضافه داشت یا بازم نیاز به راهنمایی دقیق تر داشتین بگین تا انجام بشه
توسط (2,130 امتیاز) 7 26 143
+1 امتیاز
سلام.

با استفاده از  روشی که در فیلم توضیح داده شده میشه شکلها و نوشته های مختلف ایجاد کرد و بدون اینکه مثل تصاویر دیگه حالت مربعی داشته باشه به همون شکل در فرم و یا باتن استفاده کرد.

دانلود فیلم آموزشی:   http://s3.picofile.com/file/8207893326/Custom_Form.rar.html
سوال جدید

2,337 سوال

2,871 پاسخ

3,725 دیدگاه

3,924 کاربر

دسته بندی ها

...