0 امتیاز
با سلام و احترام خدمت همه ذوستان گرامی و مدیران محترم سایت

من چند تا جدول دارم که احتیاج به یک گزارش ترکیبی از این ها دارم. ابتدا اومدم و به جدول اصلی سایر جدول ها را inner join کردم و فیلدای دلخواهم رو انتخاب کردم و داخل گریدویو نمایششون دادم. حالا سه تا تکست باکس دارم که میخام سه تا از ستون ها را فیلتر کنم و بر این اساس گزارش استیمولم رو بگیرم.این قسمتش رو چطور انجام بدم.دوستان محترم لطفا راهنماییم کنید. کارم خیلی ضروریه.ممنون.

4 پاسخ

+1 امتیاز
برای جستجو از طریق چند جدول ابتدا یک کوئری در سمت برنامه ایجاد کنید و اطلاعات رو از چند جدولی که مد نظره واکشی کنید و همون کوئری رو به عنوان دیتاسورس گزارش قرار بدین. برای جستجو هم باز باید در فرم برنامه تکست باکسها رو قرار بدید و شرط رو به گزاش ارسال نمایید
دوستان اگر ممکنه لطف کنید و کمکم کنید الان کارم روی همین کد گیر کزده. ممنون.
توسط (150 امتیاز) 1

ای بابا کمک کنید دیگه لطفا. دو ساعت نشستم پا سیستم صفحه رو رفرش می کنم sad

توسط (150 امتیاز) 1
+1 امتیاز

سلام ، بنده Stimulsoft Report رو نصب ندارم و متاسفانه امکان اینکه براتون یک نمونه طراحی کنم رو ندارم . از این بابت عذر بنده رو پذیرا باشید . مثال های زیادی در اینترنت پیدا میشه و می تونید به راحتی به پاسختون برسید . 

در حالت کلی باید به این صورت عمل کنید : 

1 - یک Dataset طراحی کنید و داخلش یک Table ایجاد کنید . ستون های این تیبل میشن همون هایی که قصد دارید در Report نمایش بدین . 

2 - نمای ظاهری Report و نوع منبع داده اش رو همون DataTable ای که در مرحله قبلی ایجاد کردین قرار بدین

3 - یک کوئری روی بانک اطلاعاتی بنویسید و اطلاعات رو واکشی کنید و داده ها رو در یکی نمونه از DataTable ای که در مرحله قبلی ساختید قرار بدین . 

4 - در این مرحله منبع داده ای که در مرحله قبلی ایجاد کردین و با داده های بانک اطلاعاتی پر کردین رو به عنوان منبع داده گزارش قرار بدین . 

بنده در بیشتر مواقع از همین روش استفاده می کنم ( برای تمامی ابزار های گزارش گیری و به درستی هم کار می کنه )

سلام بر استاد ابراهیمی گرامی مدیریت محترم سایت

آقای ابراهیمی من مشکلم فقط با کدشه اونجاش که باید تو دیتاست کوئری بنویسیم و اینکه کجای دیتاست یا فرم بهش بفهمونیم که مثلا با استفاده از این سه تا تکست باکس فیلتر کن دیتابیس را. اگر کد بذارید که ممنون میشم اگر لینکش را از سایت های دیگه هم بذارین بازم لطف می کنید. در هر صورت شماحق استادی گردن بنده دارید. خیلی سپاسگزارم.
توسط (150 امتیاز) 1
مرسی نظر لطف شماست

خوب شما داخل همون رویداد Click دکمه گزارش گیری می تونید کدتون رو بنویسی یا رویداد Load فرم گزارش . باید یک کوئری dynamic بنویسید که بر اساس اینکه الان کدوم Textbox خالی هست یا نیست بیاد فیلتر سازی رو انجام بده . متاسفانه بنده از ساختار جداول شما اطلاعی ندارم ولی اگر شما کوئری رو نوشتید دیگه تقریبا حله و باید به محیط کد نویسی بیارید .
توسط (6,145 امتیاز) 5 11 116
+2 امتیاز
دوست عزیز در اولین فرصت یک مثال براتون میزارم
سوال جدید

2,337 سوال

2,871 پاسخ

3,725 دیدگاه

3,924 کاربر

دسته بندی ها

...