0 امتیاز

با درود
موقع کار با پروژه سی شارپ ویژوال استودیو اتفاقی جزییات بانک و دیتا ست ها ابتدا در قسمت زیرین صفحه design view و سپس در solution explorer نمایش داده میشوند.
احتمالا تنظیمات خاصی بهم خورده که به اینصورت شده .
برای مخفی کردت یا عدم نمایش اونها چکار باید کرد

با تشکر

 

 

 

1 پاسخ

0 امتیاز
ویژوال استدیو امکانی داره که با اون میتونید دیتاستی رو ایجاد کنید و از اون استفاده کنید . دیتاستهایی که در سمت راست پنجرتون میبینید دیتاستهایی هستند که توسط شما ایجاد شده اند و دیتا تیبلهایی که در پایین پنجره فرمهاتون مشاهده میکنید در واقع دیتاتیبل هایی هستند که در دیتاستهای سمت راستتون وجود دارن و شما از اون ها در فرمتون استفاده کردین یا به datagridview خاصی وصل کردین .

وجود اینها مشکل خاصی ایجاد نمیکنند و حتما شما از اونها استفاده کرده اید اما به هر حال اگر از آنها استفاده ای نکرده اید میتوانید به صورت زیر انها را حذف کنید. ( قبل از هرکاری از پروژتون کپی بردارید )

شما میتونید در ابتدا دیتا تیبل هایی که در پایین فرمهاتون اضاف شده اند را یکی یکی حذف کنید و پروژتونو اجرا کنید اگر خطایی نداشتید یعنی در جایی از پروژتون از  اونها استفاده نکردین بعد از حذف همه ی اونها میتونید دیتاستهای سمت راست پروژتونو حذف کنید
مساله وجود اونها نیست چون در چندین فرم از دیتاست اسفاده شده و به گرید ویو ها متصل شده اند.بلکه علت نمایش اونها رو در قسمت solution explorer و زیر فرم رو میخواستم چون قبلش نمایش داده نمیشدند.

میبایست کلید میانبری برای مخفی کردن و نمایش اونها باشه.

ممنون بایت پاسخ
توسط (109 امتیاز) 1 2 6
کلید میانبر که نمیدونم داشته باشه یا نه اما تا اونجا که من اطلاع دارم و همیشه ازشون استفاده میکنم به طور پیش فرض وقتی از اینها استفاده میکنی در زیر فرمها و ~~solution explorer  نمایش داده میشن
توسط (1,666 امتیاز) 8 21 78
سوال جدید

2,337 سوال

2,871 پاسخ

3,725 دیدگاه

3,919 کاربر

دسته بندی ها

...