+2 امتیاز
برای گرفتن ستاپ پروژه سی شارپ ویژوال استادیو 2010 حاوی دیتابیس اس کیو ال ،در قسمت پیشنیازهایی که باید در سیستم مقصد نصب شود کدام گزینه ها باید علامت بخورد؟دات نت 4 و اس کیو ال اکسپرس ؟؟؟

سپااس از راهنمایی

3 پاسخ

+1 امتیاز

بسته به نسخه دات نت مورد استفاده تون باید دات نت نصب بشه . ( میتونید در فایل App.config نسخه دات نتتون رو مشاهده کنید  )

<startup>
    <supportedRuntime version="v4.0" sku=".NETFramework,Version=v4.5" />
  </startup>

و اما در خصوص بانک مورد استفاده تون ، اگر sql هست میتونید همون sql Express رو نصب کنید .

علاوه بر این دو مورد فایلهای Dll مربوط به کامپوننتهای مورد استفاده در برنامه هم باید در کنار فایل اجرایی برنامه کپی شوند . ( اگر از Advansed Installer  استفاده میکنید به طور خودکار dll های مورد نیازتون به شما پیشنهاد داده میشه - این فایل ها رو میتونید در پوشه Refrenc برنامه هم مشاهده کنید )

و در نهایت باید فایل دیتابیستون رو هم روی کامپیوتر میزبان کپی کنید ( سطح دسترسی به دیتابیس باید برای کاربر میزبان تعریف شده باشد یا به حالت Every One باشد )

برای ساخت نسخه نصبی از برنامه من Advenced Installer رو پیشنهاد میدم - اینم آموزشش

و اما دیگر آموزش ها - Install Shild

 

با سلامی دوباره و سپاس فراوان از توجه شما.

اس کیو ال sp2 یا sp3یا sp1?

ببخشید دات نت را نفهمیدم اگر ممکن است توضیح بیشتری بدهید . من یک مبتدی هستم
توسط (114 امتیاز) 4 11
قطعه کدی مانند کد فوق در فایل app.config پروژه شما موجودی که در اون به نسخه دات نت شما اشاره شده . مثلا در کد بالا نسخه 4 یا 4.5 خواسته شده . ( عموما به طور پیش فرض برای ویژوال استدیو 2013 ورژن 4 یا 4.5 مورد نیاز هست )
توسط (1,666 امتیاز) 8 21 78
+1 امتیاز
فایل نصبی دات نت فریم ورک باید در فایل نصب شما باشد و بصورت پیش نیاز چک بشه و اگر نصب نبود نصب بشه . برای Sql  هم همونی رو که رو سیستم خودتون نصبه باید نصب کنید . نسخه پایین تر رو نمیتونید نصب کنید یا خودش یا بالاتر

سپاس از توجه شما . 

اس کیو ال اکسپرس sp1 یا sp2 یا sp3?

من 2008 sp2 را نصب کردم نشدsad

توسط (114 امتیاز) 4 11
دوست عزیز بهتر بود با تمرین و سعی بیشتر به جواب میرسیدین تا اینکه صورت مساله رو پاک کنید و به اکسس پناه ببرید . در کل لینک آموزش و نحوه ساخت ستاپ با AdvancedInstaller  رو براتون میزارم که در اون نحوه نصب SqlExpress  رو هم توضیح دادم :

http://s4.picofile.com/file/8181532434/Advanced_Installer_12_Learning.rar.html
توسط (3,062 امتیاز) 1
0 امتیاز
من که به هر دری زدم کاری کنم برنامه ای  که با sql  نوشتم رو کاری کنم رو تمام سیستم ها نصب شه

به در بسته خوردم به همین خاطر مجبور شدم با اکسس کار کنم درسته sql قابلیت های بیشماری داره اما به راحتی در همه جا در سترس نیست و اکسس هم سبک و ساده تر هست و هم بیشترِ دستورات sql رو انجام میده من پیشنهاد میدم بجای استفاده از sql از اکسس استفاده کنین که کارتون خیلی ساده میشه ولی یک مشکلی که اکسس داره اینه که قابلیت هاش نصب به sql خیلی کم تره من پیشنهاد میدم برای سیستم های در دسترس از sql و اونایی که بهشون دسترسی ندارید از اکسس استفاده کنید
سوال جدید

2,337 سوال

2,871 پاسخ

3,725 دیدگاه

3,919 کاربر

دسته بندی ها

...