0 امتیاز

با سلام 

من مبتدی هستم و  در پروژم از یک persiandatepicker استفاده میکنم که در هنگام اجرا شدن در فرم  تاریخ رو برای مثال به صورت 1395/1/1 نشون میده اما من میخوام که با تغییر فرمت اون رو بصورت 1395/01/01 نشون بدم و برای جستجو در فرم  اون رو در یک string  مقدار دهی کنم. کدی که من نوشتم به صورت زیر هست:

 string SearchString = " and UserStartDate Between '" + string.Format("{0:yyyy/MM/dd}",Convert.ToDateTime(calender_az.Text)) +  " ' and ' " + string.Format("{0:yyyy/MM/dd}", Convert.ToDateTime(calender_ta.Text)) + "'";

اما در هنگام اجرای فرم با خطای زیر بر روی کد بالا مواجه میشم:

An unhandled exception of type System.FormatException occurred in 
mscorlib.dll

Additional information: String was not recognized as a valid 

امیدوارم منظورم رو کامل رسونده باشم.

1 پاسخ

0 امتیاز
سلام ، به احتمال زیاد مشکل از آرگومان متد ToDateTime هستش و این متد نمی تونه تاریخی که به صورت شمسی در TextBox قرار گرفته رو به DateTime تبدیل کنه . معمولا کتابخانه های Third-Party مثلا همین PersianDatePicker خودشون متد ها و کلاس هایی دارن که میان تاریخ شمسی رو به نوع DateTime تبدیل میکنه . از طریق ObjectBrowser داخل متد هاش برید و بررسیشون کنید . قطعا مشکل از متد Convert.ToDateTime هست چون نمی تونه رشته رو به نوع DateTime معادلش تبدیل کنه.
من از ArashPershianDate استفاده کردم

persiandate بهتری که بهتر عمل کنه سراغ دارید؟
توسط (105 امتیاز) 3 6
از کامپوننت BehComponent استفاده کنید ، در چندین پروژه ازشون استفاده کردم و بدون مشکل تا الان دارن کار می کنن و مشکلی نداره ، داخل گوگل جستجو کنید پیدا می کنید. برای این مشکل شما هم راه حل داره.
توسط (6,145 امتیاز) 5 11 116
سوال جدید

2,337 سوال

2,871 پاسخ

3,725 دیدگاه

3,920 کاربر

دسته بندی ها

...