0 امتیاز

سلام دوستان من دارم یک بازی میسازم و به یک مشکلی برخورد کردم.

این سنگ ها به سمت چپ حرکت میکنند و این هواپیما باید جا خالی بده تا با این سنگ ها برخورد نکنه.
​مشکل این جاست که این کدی که من نوشتم کار نمیکنه .
​میخواستم که هروقت که این سنگ ها به جلو هواپیما برخورد کرد ، یک قلب از این هواپیما کم کنه ..
 

 if (pictureBox3.Left <= pictureBox2.Left + pictureBox2.Width || pictureBox10.Left <= pictureBox2.Left + pictureBox2.Width || pictureBox5.Left <= pictureBox2.Left + pictureBox2.Width || pictureBox4.Left <= pictureBox2.Left + pictureBox2.Width)
            {
                joon--;
                pictureBox10.Left = 985;
                pictureBox3.Left = 985;
                pictureBox4.Left = 985;
                pictureBox5.Left = 985;
                j();
            }


​مشکل این کد اینه که بصورت رندوم و هرجوری که خودش بخواد و هروقت هواپیما به هر کدوم از این سنگ ها (هر سنگی ، چون بصورت رندوم خودش کار میکنه)برخورد کرد ، یک قلب کم میکنه.
​تابع j(); هم برای ریست کردن بازیه و مشکلی نداره

پیکچر باکس 2 هم عکس هواپیما هستش

بسته شده

1 پاسخ

0 امتیاز
 
بهترین پاسخ

سلام 

براتون یه سورس مشابه میدم کامله میتونید شکلتونو حل کنید

http://www.w3-farsi.com/forum/?qa=blob&qa_blobid=6897421075619443112

والا کمی فکر کردم فقط این به ذهنم رسید

یه متغییر میسازی و وقتی تصویر سنگ به هواپیما برخورد کرد یکی از قلبها کم میشه درسته؟

خط 48 تا 53 رو با دقت ویرایش کن 

http://www.w3-farsi.com/forum/?qa=blob&qa_blobid=3592503582031420452

    
            Random n1 = new Random(DateTime.Now.Millisecond);
          
            int k = n1.Next(10, 370);

            int h = 0;
            int l = 4;// تعداد قلب 
            pictureBox1.Location = new Point(k);///تصویر سنگ در صورت برخورد
            h = h - 1;//یه قلب کم میکنه
            pictureBox2.Text = h.ToString();////  اینم تصویر قلبه که امتیاز رو اعمال میکنه

ببین این خط همون کاریرو میکنه که شما مد نظرتونه

  int l = 4;// تعداد قلب 

 

توسط (7,164 امتیاز) 4 7 141
تشکر..حل شد
توسط (106 امتیاز) 1 4
سوال جدید

2,337 سوال

2,871 پاسخ

3,725 دیدگاه

3,920 کاربر

دسته بندی ها

...